SKRIVET: 2011-03-07, kl 16:42:55 | PUBLICERAT I: Sofia

Home sweet home...

Efter drömmar, tankar, saknad och längtan efter mina vänner, pappa och Sverige är jag till slut hemma. Efter en underbar vecka på Gran Canaria. Killspaning med mina småbröder har varit den största sysselsättningen den här veckan. Jonathan Cotte, Anton, Jacob, Tobias och Marc osv. Många snygga killar finns det på Kanarieöarna!

Men det känns skönt att vara hemma, även om den sista kvällen var väldigt trevlig. Vi såg en show på hotellet, och Jacob och Anton sjöng till mig! Isn't she Lovely! Och gav mig slängkyssar, det var trevligt, haha!

Jonathan Cotte var en reseledare som min lillebror Viktor vill gifta sig med. Jag med, på grund av hans efternamn! Sofia Cotte, låter rätt bra, visst? Haha!

Och jag hade den finaste utsikten varje morgon på frukosten. Den snyggaste servitören Marc. Ni skulle sett honom!

Okej, jag gjorde ju lite annat också. Jag solade och badade och läste hela dagarna. Vi åkte även in till Puerto Rico och shoppade lite. Det var skönt att vila solbrännan en dag.

Jag är inte så brun, tycker jag. Fast det kanske är för att jag inte har haft så många att jämföra mig med än. Bara pappa, och han är väldigt brun naturligt. Fast jag var iallafall brunare än honom!

När jag kom hem fick jag ett otrevligt välkomnande av mina vänner, men sen förlät jag dem. För mina vänner är ju bäst! <3

Lite bilder kommer senare! Just nu är jag både trött och hungrig. Gick upp klockan 4 imorse och har inte ätit sen klockan 10. Så vi hörs senare!

/Sofia


Hanna

förlåt för välkomnandet men det var faktiskt lite kul ;) haha vad bra att du förlät oss! Du är ju bra du med <3



PUBLICERAT: 2011-03-07, 17:38:51 | URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Josse

Hahahah vadå, gillade du inte vårt lilla välkomnande? :D

btw, jag är säkert ett spöke jämfört med dig ;)<3


Sofia

Haha, tur att det inte var sant bara! Jag blev riktigt orolig!



Vi får hoppas att jag är brunare än er! <3



PUBLICERAT: 2011-03-07, 18:18:15 | URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
lantis

sofia din lilla mask! ring mej imorgon :p fett coolt! vi hade ocksåen reseledare som va jättte snygg han hette Joni:D



och P.S om du vill så finns det en taylor swift biljett ledig till oslo som jag har över haha.. :)du kan flyga eller nått ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: