SKRIVET: 2011-03-10, kl 22:51:35 | PUBLICERAT I: Sofia

Torsdagsmys

Imorgon bär det av till Leksand, så det blir ingen bloggning då. Jag ska åka på gympatävling, äntligen, det var längesen! Men nu är det dags. Tyvärr hinner jag inte hem efter skolan innan jag ska åka, så det blir en riktigt tung väska imorn.

Det känns som om jag har glömt något, men vi får verkligen hoppas att jag inte har gjort det!

Nu ska jag sova, skönt! Kvällen har varit bra. Lina har varit här, vi åt sushi först och sen åkte vi hem hit. Vi spelade Sims, det var kul! Resten av dagen var också trevlig, som de flesta torsdagar! Torsdagsmys med samhällskunskap<3 Vi hade också besök utav "the human calculator" Han var cool!


Godnatt älskade vänner!

/Sofia



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: