SKRIVET: 2011-03-12, kl 23:01:51 | PUBLICERAT I: Sofia

Utmattning

Ska väl slänga in ett snabbt inlägg innan jag kollapsar i sängen, om jag ens hinner dit! Jag är iallafall hemma nu, kom hem typ halv sju eller ngt. Det har varit mycket kul i Leksand, tjejerna var superduktiga och kammade hem en guld och en bronsmedalj!

Efter det här dygnet funderar jag på om jag kommer att klara av att ha egna barn. Det är väldigt ansträngande måste jag säga. Att skrika och skratta, hålla i och trösta är inget som inte tar på krafterna. Jag är så otroligt trött och har endast ägnat kvällen åt att äta och se Melodifestivalen. För en gångs skull kan jag faktiskt säga: RÄTT LÅT VANN! Saade the Sexy, som jag skrev till min syster. Han förtjänade verkligen att vinna!

Så idag har jag alltså varit domare i barr. Dömt 86 gymnaster är vad jag har gjort, så ni har nog förståelse för att jag nu verkligen måste sova och slappna av!

Konversation mellan "mig" (Min gymnast Micaela sms-rapade mig!) och min kära fader!

Godnatt på er!

/Sofia


Hanna

Du har varit riktigt duktig, se det som bra träning ;)Skrev du inte det till din broder också? :O hehehe men vänta nu, nu blir det lite konstigt..? <3



PUBLICERAT: 2011-03-13, 01:04:52 | URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Sofia

Tack! :) vad menar du? Vad skrev jag? ;) <3



PUBLICERAT: 2011-03-13, 08:57:49 | URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: