SKRIVET: 2011-02-26, kl 22:39:45 | PUBLICERAT I: Sofia

Fear, fear fly away

Jag var alltså hos min kusin och hennes man förut idag. Och det var verkligen jättebra! Susanne är flygvärdinna och Tore är pilot. Vi pratade i drygt en timme, och nu efteråt känns det faktiskt lite bättre! Jag gillar verkligen min Susanne och Tore, de är väldigt trevliga, och bra att prata med!

Innan vi åkte hem åkte jag och mamma förbi Nacka forum och köpte lite kläder, en supersnygg klänning bland annat. Oxfilé och bakad potatis till middag och sedan melodifestivalen med min fina familj. Iblan älskar jag verkligen mitt liv. Ganska ofta faktiskt!

Nu kan man lyssna på alla melo-bidrag! Äntligen. Det var synd att mina favoriter inte gick till final idag. Melody Club och Love Generation. Men sånt é livet!

Den här låten är ju typ den bästa iallafall!
Eller den här.
Eller den här.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: