SKRIVET: 2011-02-28, kl 09:58:04 | PUBLICERAT I: Sofia

Dagen är här

Hej hej!

Igår var Hanna som sagt här. Vi hade jättekul, såg bland annat på en film som hette Parfymen, väldigt konstig och lite läskig film. Man visst inte riktigt vem man skulle hejja på... Och jag fick skrattattacker på de medt konstiga ställen, haha! Men den var väldigt bra! Efter filmen satt vi och spionerade på grannarna, de blev nog rädda. Sen var Hanna tvungen att gå, tyvärr. Jag har alltid så roligt med Hanna! Jag kommer sakna henne otroligt mycket den här veckan. Det gäller förstås alla mina andra vänner också!

Nu drar det ihop sig, snart ska vi åka till arlanda, och sedan bär det av. Läskigt. Men det kommer nog att gå bra!

Vi hörs senare i veckan, ha det så bra i sverige nu! Jag älskar er och kommer sakna er alla!


Hejdå!


Hanna

Det var kul hoppas du inte får ngra arga brev från grannarna, dom blev nog lite oroliga! ;)

Jag kommer sakna dig också Sofia!!! Du får ha det jättebra i det varma landet även om ingen av oss (dom bästa) är med! <3<3<3



PUBLICERAT: 2011-02-28, 12:09:32 | URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: